W trosce o efektywne wydawanie pieniędzy publicznych Burmistrz Ustrzyk Dolnych podjął decyzję o uruchomieniu dla Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych oraz jednostek Organizacyjnych Gminy Ustrzyki Dolne Platformy Zakupowej.
Będzie ona podstawowym narzędziem komunikacji z wykonawcami w trakcie procesu zakupowego. Oznacza to, że cały proces ofertowania i oceny ofert prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Jak to wygląda w praktyce:
- Na platformie będą wystawiane zapytania o wartości poniżej 130 tys. zł oraz postępowania o udzielenie zamówienia publicznego objęte ustawą o zamówieniach publicznych,
- Zaproszeni wykonawcy zostaną poinformowani przez e-mail o zaproszeniu do złożenia oferty,
- Po kliknięciu linku z wiadomości, wykonawca zostanie przeniesiony do formularza złożenia oferty,
- Po wprowadzeniu oferty zatwierdzacie Państwo ofertę przyciskiem "złóż ofertę".
Jeśli chcecie Państwo zostać wykonawcą usług, dostaw lub robót budowlanych dla Gminy Ustrzyki Dolne zachęcamy do kliknięcia na zakładkę "zostań dostawcą". Po wyborze grup asortymentowych, w których prowadzicie Państwo działalność gospodarczą wystarczy pozostawić swój adres e-mail i kliknąć przycisk "zostań dostawcą". W ten sposób będziecie Państwo na bieżąco informowani o publicznych zapytaniach ofertowych oraz przetargach. Dostęp do Platformy Zakupowej jest bezpłatny i nieograniczony.
Zachęcamy szczególnie firmy lokalne do czynnego uczestnictwa w platformie.
Jesteśmy przekonani, że nowa forma współpracy przyniesie wymierne korzyści nie tylko Gminie, ale i współpracującym z nią firmom.