Webinarium odbędzie się 26 lutego 2021 r. od 11:00 do 11.40 za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mailowy oraz tytuł spotkania) na adres: lpi.sanok@podkarpackie.pl i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora.
Zgłoszenia przyjmowane są do 25 lutego 2021 r. do 15.30. Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia (26 lutego 2021 r.).
W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium.
Webinarium jest skierowane do mikro, małych, średnich przedsiębiorstw z sektora turystyki zainteresowanych wsparciem szkoleniowym oraz doradczym.
Program webinarium:
Omówienie działania 2.21 „Poprawa zarządzania, rozwój kapitału ludzkiego oraz wsparcie procesów innowacyjnych przedsiębiorstw” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
- kto może uzyskać dofinansowanie,
- formy wsparcia,
- aktualne nabory wniosków,
- proces aplikowania o dofinansowanie.
Po webinarium będzie możliwość zadawania pytań.
Organizator webinarium:
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Sanoku
ul. Rynek 18, 38-500 Sanok
tel.: 798 771 215, 798 771 640
e-mail lpi.sanok@podkarpackie.pl