Na podstawie Rozdziału VII Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Ustrzyki Dolne (Uchwała Nr XXII/236/16 Rady Miejskiej w Ustrzykach Dolnych z dnia 20 czerwca 2016 r.) zarządzam w dniach od 24 października do 6 listopada 2016 r. jesienną akcję deratyzacyjną na terenie miasta i gminy Ustrzyki Dolne.
Zabiegi gryzoniobójcze należy przeprowadzić we wszystkich obiektach, szczególnie w altanach śmietnikowych, korytarzach piwnicznych, komorach i węzłach cieplnych, pomieszczeniach gospodarczych (magazyny, składy, wiaty itp.), z równoczesną higienizacją tych obiektów.
Deratyzacja winna być wykonana przez specjalistyczną firmę lub we własnym zakresie.
Trutki należy wyłożyć w miejscach wykluczających łatwy dostęp dzieci i oznaczyć te miejsca widocznym napisem „Uwaga trucizna”. Po upływie terminu wyłożenia trutki, usunąć resztki i zlikwidować napis „Uwaga trucizna”.
Po zakończeniu akcji proszę o przesłanie do tut. Urzędu, w terminie do dnia 30 listopada 2016r., informacji o sposobie przeprowadzenia deratyzacji i ilości obiektów objętych deratyzacją.
Burmistrz Ustrzyk Dolnych
mgr Bartosz Romowicz