Gmina Ustrzyki Dolne w 2016 r. po otrzymaniu dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie będzie kontynuować rozpoczęty w ub. roku program utylizacji wyrobów zawierających azbest z terenu gminy.
W związku z powyższym, proszę o składanie wniosków przez osoby fizyczne i przedsiębiorców / wzór wniosku w załączniku/ o udzielenie dotacji na realizację zadania polegającego na odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów budowlanych zawierających azbest, pochodzących z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Ustrzyki Dolne w terminie do 29 lutego 2016r.
Informuję, że udzielona przez gminę dotacja pokrywa w całości koszt odbioru, transportu i utylizacji azbestu.
Wnioski można również składać w przypadku, gdy zamierzony demontaż wyrobów zawierających azbest odbędzie się do 15 września 2016r.
Wnioski złożone przez mieszkańców w 2015r., a niezrealizowane, będą załatwiane w pierwszej kolejności bez konieczności ich powtórnego składania. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim pok. 22, tel. 134608006
Burmistrz Ustrzyk Dolnych