Burmistrz Ustrzyk Dolnych informuje, że zgodnie z uchwałą Nr XI/146/19 Rady Miejskiej w Ustrzykach Dolnych z dnia 19 czerwca 2019 r. w sprawie zmiany uchwały Nr LV/674/18 Rady Miejskiej w Ustrzykach Dolnych z dnia 8 października 2018 r. w sprawie: „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ustrzyki Dolne”, w ramach zbiórki doraźnej, odbywającej się dwa razy w roku w miesiącach: maj i wrzesień z nieruchomości odbierane będą tylko odpady wielkogabarytowe (np. meble, dywany, materace, wykładziny, zabawki dużych rozmiarów, rowery, wózki dziecięce itp.). Ww. odpady odbierane będą zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych, oddzielnym transportem.
Natomiast zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, za wyjątkiem opon pochodzących z działalności rolniczej i gospodarczej, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte baterie i akumulatory przeterminowane leki i chemikalia, oraz inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych, za wyjątkiem azbestu, należy dostarczać do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) własnym transportem.